1. Uvod

Ovi opći uvjeti poslovanja i korištenja (dalje u tekstu „OUPK”) sadrže uvjete i odredbe korištenja usluga na www.firstphone.hu (u daljnjem tekstu "web stranica") dostupnih za korisnika (dalje u tekstu „korisnik”). Tehničke informacije potrebne za korištenje ove stranice, koje nisu predviđene u ovim OUPK, pruže obaviještavanja dostupna na web stranici. Korisnik razumije i prihvaća uvjete uključene u ovim OUPK.

2. Pružatelj usluga

Naziv: FirstPhone Kft.

Sjedište: 1027 Budapest, Bem József utca 6.

Poštanska adresa: 1027 Budapest, Bem József utca 6.

Adresa prostorija: FirstPhone üzlethálózat

Ime zastupnika: FirstPhone Kft.

Registarski broj: 01-09-178144

Naziv registarskog suda: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Porezni broj: 24704069-2-41

Porezni broj zajednice: HU23584057

Financijsko upravljanje: OTP Bank

Broj računa: 11744034-24423591

IBAN: HU90117440342442359100000000

E-mail: info@firstphone.hu

Telefonski broj: +36 (1) 920 6666

Operater web stranice (firstphone.hu) je First Phone Kft., ali poslovnu mrežu Firstphone zajedno djeluju First Phone Kft. i Szilvási Trader Kft., znači u nekim (posebnim) slučajevima (da se kupi u prodavaonicama u Kisvárdi, Nyíregyházi, Vásárosnaményu i Nyírbátoru) narudžbe budu ispunjene od Szilvási Trader Kft. U slučaju poslova i narudžba ispunjenih od Szilvási Trader Kft., potrošači i korisnici stižu u ugovorni odnos sa slijedećim poduzećem:

Naziv: Szilvási Trader Kft.

Sjedište: 1027 Budapest, Bem József utca 6.

Poštanska adresa: 1027 Budapest, Bem József utca 6.

Adresa prostorija: FirstPhone üzlethálózat

Ime zastupnika: Szilvási Trader Kft.

Registarski broj: 01-09-187420

Ime registrarskog suda: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Porezni broj: 23584057-2-15

Porezni broj zajednice: HU23584057

Financijsko upravljanje: OTP Bank

Broj računa: 11744034-20061258

IBAN: HU68117440342006125800000000

E-mail: info@firstphone.hu

Telefonski broj: +36 (1) 920 6666

3. Aktivnost na web stranici

Djelatnosti maloprodaje i veleprodaje mobitela, tableta, nadaljnjih sredstva i dodataka (dodatne opreme).

4. Uvjeti korištenja

4.1. ODGOVORNOST

Korisnik može koristiti web stranicu isključivo na vlastiti rizik i prihvaća da pružatelj usluga neće biti odgovoran za bilo kakvu materijalnu ili nematerijalnu štetu nastalu uslijed uporabe, ni za grubo nemarnim, krivičnim djelima i o životu, tjelesnom integritetu i zdravlju namjerno uzrukovano kršenje ugovora.

Pružatelj usluga isključuje svu odgovornost za ponašanje korisnika web stranice i korisnik u potpunosti i isključivo je odgovoran za svoje ponašanje.

Korisnik je odgovoran osiguravati da tijekom korištenja web stranice ne šteti pravima trećih strana ili zakona izravno ili neizravno.

Pružatelj usluga ima pravo, ali nije obavezan provjeriti svaki sadržaj koji korisnici stavljaju na raspolaganje vezano uz korištenje internetske stranice (na primjer komentari). S obzirom na objavljene sadržaje, pružatelj usluga ima pravo ali nije dužan tražiti znakove nepravne aktivnosti za koje nije odgovaran.

Korisnik priznaje i suglasan je da narudžbe stavljene na web stranicu podrazumijevaju obvezu plaćanja.

4.2. AUTORSKA PRAVA

Cjelokupna web stranica (tekstovi, slike, grafički elementi itd.) pripada autorskim pravima, dakle zabranjeno kopirati, mijenjati, širiti za poslovne cijleve!

5. Kupnja na web stranici

5.1. TIJEK NARUDŽBE

Web stranica pruža prezentaciju proizvoda i mogućnosti online naručivanja za korisnike. Upotrijebite korisnički izbornik da biste mogli razgledavati. Proizvode možete pronaći po kategorijama.

Klikom na naziv kategorije vidjet ćete popis proizvoda u njoj. Ako se svi proizvodi u određenoj kategoriji ne uklapaju na stranicu, možete otići na stranice klikom na brojeve iznad i ispod proizvoda. Pojedinosti o proizvodu dostupne su klikom na naziv proizvod da biste vidjeli detaljnu stranicu proizvoda, ovdje možete saznati detalje i cijenu proizvoda koju želite naručiti.

Na web stranici moguće je tražiti proizvod po ključnoj riječi. Rezultati pretraživanja proizvoda koji odgovaraju kriterijima pretraživanja navedeni su kao kategorije popisa.

Odabrani proizvod može se staviti u košaricu klikom na gumb za košaricu i potreban broj komada može se postaviti pored gumba. Korisnik može provjeriti sadržaj košarice pomoćju točke Košarica. Ovdje možete mijenjati količinu proizvoda koju želite naručiti ili izbrisati određenu stavku u košarici. Gumb Prazni košaricu vam također omogućuje da potpuno ispraznite košaricu. Korisnik može kliknuti na gumb Narudžba za nastavak postupka kupnje. Kao drugi korak možete se prijaviti, registrirati te kupiti i bez registracije.

U slučaju registracije i kupnje bez registracije, korisnik mora dati sljedeće podatke: e-mail adresa, ime, telefonski broj, adresa za račun i adresa dostave. Pored gore navedenih podataka, za registraciju potrebna je lozinka. Za uspješnu registraciju molimo pogledajte e-poštu i web stranicu. Korisnik može zatražiti poništavanje registracije putem e-mail poruke. U ovom slučaju se morate ponovno registrirati za novu kupnju. Korisnik je odgovoran za čuvanje tajnih podataka o pristupu. Korisnik je odgovoran za ažuriranje svojih podataka i mora pružatelju usluga prijaviti ako postane svjestan da je njegov ili njezin podatak zloupotrijebila treća strana. U slučaju zaboravljene lozinke, na registriranu e-mail adresu možete zatražiti novu lozinku. Ako je korisnik prethodno registriran na web stranici, postupak narudžbe može se nastaviti navođenjem e-mail adrese i lozinke.

Kao sljedeći korak u naručivanju, korisnik mora odabrati odgovarajući način plaćanja i isporuke. Korisnik može koristiti stranicu sažetka kako bi provjerio sve prethodno unesene podatke i količinu proizvoda koji trebaju biti naručeni. U slučaju pogrešnog unošenja podataka možete ponovno unijeti podatke. Ako vam sve odgovara, možete završiti slanjem narudžbe. Dobit ćete potvrdu na ovoj web stranici ili e-mail porukom. Ako nakon registriranja narudžbe (npr. u e-mail poruci za potvrdu) otkrijete netočne podatke, dužni ste o tome obavijestiti pružatelja usluga najkasnije u roku od 24 sata.

Bez želje za naručivanje, korisnik može se prijaviti te mijenjati i podatke dane tijekom registracije i podatke dane kod narudže. Pored toga možete i pratiti svoj status.

5.2. OGRANIČENJE PONUDE, POTVRDA

Pružatelj usluga obavještava korisnika u roku od 48 sati o potvrdi. Ukoliko korisnik obavijest ne dobije u roku od 48 sati, time bude korisnik oslobođen od ponuđene obaveze i neće biti obavezan da prihvati naručene proizvode.

E-mail poruka s potvrdom sadrži informacije i podatke koje ste unijeli tijekom kupnje, informacije o narudžbama, naziv i cijenu naručenih proizvoda, odabrane načine plaćanja i isporuke, broj narudžbe te komentare vezane uz narudžbu.

Informacije o zalihama prikazane na web stranici služe samo informativnim svrhama, a za detalje o točnim informacijama o zalihi kontaktirajte našu službu za korisnike. Nećemo biti odgovorni za informacije o dionicama koje se prikazuju na web stranici.

5.3. POSTUPAK UGOVORA

Ugovor se zaključuje na mađarskom jeziku. Slanje narudžbe se smatra elektronički sklopljenim ugovorom, za koji važe politike uključene u CVIII. zakonu 2001. godine o elektroničkim trgovačkim uslugama te nadaljnjim pitanjima vezanim uz informacijsko društvo.

Ugovor spada pod uredbu Vlade 45/2014 (II.26.) o detaljnim pravilima za ugovore između potrošača i poduzeća te uzima u obzir odredbe Direktive 2011/83 / EU Europskog parlamenta i Vijeća o pravima potrošača.

Pored automatične e-mail poruke za potvrđivanje, pružatelj usluga pošalje i drugu e-mail poruku (zasebnu za prihvaćanje) korisniku u roku od 2 radna dana čime će ponuda biti od korisnika prihvaćena, a time ugovor stupi u snagu kod primitka druge e-mail poruke o posebnom prihvaćanju ponude od strane pružatelja usluga a ne u roku od dva radna dana od primitka automatične potvrde narudžbe.

5.4. PODNOŠENJE UGOVORA

Ugovor sklopljen web stranicom ne smatra se pismenim ugovorom, pružatelj usluga ne pobrine oko podnošenja i nakon kupnje ugovor skopljen web stranicom nije dostupan.

5.5 RAČUN

Izdavaju se računi papirnog temelja koji kod ličnog preuzimanja primate automatično ili kod dostave pružatelj usluga pošalje korisniku zajedno sa proizvodima u paketu. Ukoliko korisnik želi imati odvojen račun o proizvodu, onda ovo kod narudžbe potrebno je zabilježiti među napomenama.

5.6. Plaćanje

5.6.1. PRIJENOS UNAPRIJED

Svoje narudžbe možete isplatiti i prijenosom na sljedeći broj računa:

OTP Bank

FirstPhone Kft.

11744034-24423591

SWIFT: OTPVHUHB

Nakon prijema kupovne cijene, proizvod se može preuzeti ili dostaviti.

5.6.2. Pouzeće

U slučaju kurirske dostave, kuriru možete cijenu isplatiti u gotovinama.

5.6.3. GOTOVINOM NA MJESTU PREUZIMANJA

Ovdje možete vidjeti popis svih lokacija za preuzimanje: FirstPhone üzlethálózat

5.6.3. GOTOVINOM NA MJESTU PREUZIMANJA

U našim prodavaonicama, u slučaju ličnog preuzimanja, ima priliku platiti karticom.

5.7. MOGUĆNOST PREUZIMANJA, PRIJEVOZ

5.7.1. KUĆNA DOSTAVA GLS

Kućne dostave izvršava GLS Hungary kurirska služba na radnim danima među 8-19h.

Korisnik kao lokaciju dostave može dati i drugu adresu nego adresa za naplatu. Ako ga niste poslali u trenutku stavljanja narudžbe, morat ćete je mijenjati e-poštom.

Pružatelj usluga obavještava korisnika e-poštom o predavanju paketa kurirskoj službi.

Ako dostava ne uspije, kurirska služba pokušava poslati paket sljedećeg dana. Ako ni to ne uspije, onda pružatelj usluga, nakon vraćanja paketa, prekida narudžbu koja će se smatrati bez ispunjavanja.

Poslije preuzimanja proizvoda, korisnik obavezan je provjeriti da li je proizvod u kvaru ili povrijedio se na bilo koji način. Ako doživite oštećenje pakiranja proizvoda, korisnik može zatražiti dostavljača da zabilježi izvješće jer je proizvod primljen kvantitativno i kvalitativno primitkom proizvoda putem kurirske službe ili primitkom dokumenta koji potvrđuje primitak, što znači da nakon primitka korisnik jedino ima pravo povlačenja, zato pružatelj usluga ne može prihvatiti kvantitativne ili kvalitativne reklamacije nakon odlaska osobe koja je isporučila pošiljku.

Ukoliko se, u trenutku primitka, čini da je pakiranje ili proizvod očitno oštećen i da je došlo do oštećenja prije primitka robe, pružatelj usluga besplatno osigurava vraćanje ili zamjenu proizvoda. Pružatelj usluga nije odgovoran za bilo kakvu štetu nastalu nakon primitka.

Troškovi dostave: za prijenos unaprijed ili online plaćanje karticom 1000 HUF, za pouzeće 1500 HUF ili kod narudžbi od 30.000 Ft. ili više BESPLATNO.

Vrijeme isporuke: među 1-3 radna dana za proizvode na skladištu.

U nedostatku drugačijeg dogovora, pružatelj usluga dužan je staviti proizvod potrošaču na raspolaganje (isporučiti) bez kašnjenja, ali najkasnije u roku od 30 dana. U slučaju kašnjenja, potrošač ima pravo postaviti naknadni rok. Ako se pružatelj usluga ne drži naknadnog roka, potrošač može povlačiti od ugovora. Korisnik ima pravo povlačiti od ugovora bez postavljanja nakdnadnog roka, kada je pružatelj usluga odbio izvršiti ugovor ili ugovor bi morao biti izvršen u od objih strana sporazumno dogovorenom roku ili u, prepoznatljivom svrhom usluge, određenom roku a ne drugih puta.

5.7.2. PREPORUČENA POŠILJKA POŠTOM (U VRIJEDNOSTI MANJE OD 20 000 HUF, U SLUČAJU PLAĆANJA UNAPRIJED)

Dostavu vrši osoblje od Magyar Posta (Mađarska Pošta), na radnim danima od 8 do 17 sati. Usluga je dostupna samo nakon plaćanja unaprijed ili putem online plaćanja karticom, za narudžbe ispod 20.000 Ft.

Korisnik kao lokacija dostave može dati i drugu adresu od adrese za naplatu. Ako ga niste poslali u trenutku stavljanja narudžbe, morat ćete je mijenjati e-poštnom molbom.

Pružatelj usluga će obavijestiti korisnika e-poštom o slanju paketa.

Ukoliko dostava ne uspije, kurirska služba pokušava poslati paket sljedećeg dana. Ako ni to ne uspije, onda pružatelj usluga, nakon vraćanja paketa, prekida narudžbu koja će se smatrati bez ispunjavanja .

Poslije preuzimanja proizvoda, korisnik obavezan je provjeriti da li je proizvod u kvaru ili povrijedio se na bilo koji način. Ako doživite oštećenje pakiranja proizvoda, korisnik može zatražiti dostavljača da zabilježi izvješće jer je proizvod primljen kvantitativno i kvalitativno primitkom proizvoda putem kurirske službe ili primitkom dokumenta koji potvrđuje primitak, što znači da nakon primitka korisnik jedino ima pravo povlačenja, zato pružatelj usluga ne može prihvatiti kvantitativne ili kvalitativne reklamacije nakon odlaska osobe koja je isporučila pošiljku.

Ukoliko se, u trenutku primitka, čini da je pakiranje ili proizvod očitno oštećen i da je došlo do oštećenja prije primitka robe, pružatelj usluga besplatno osigurava vraćanje ili zamjenu proizvoda. Pružatelj usluga nije odgovoran za bilo kakvu štetu nastalu nakon primitka.

Troškovi dostave: BESPLATNO

Vrijeme isporuke: među 1-5 radnih dana za proizvode na skladištu.

U nedostatku drugačijeg dogovora, pružatelj usluga dužan je staviti proizvod potrošaču na raspolaganje (isporučiti) bez kašnjenja, ali najkasnije u roku od 30 dana. U slučaju kašnjenja, potrošač ima pravo postaviti naknadni rok. Ako se pružatelj usluga ne drži naknadnog roka, potrošač može povlačiti od ugovora. Korisnik ima pravo povlačiti od ugovora bez postavljanja nakdnadnog roka, kada je pružatelj usluga odbio izvršiti ugovor ili ugovor bi morao biti izvršen u od objih strana sporazumno dogovorenom roku ili u, prepoznatljivom svrhom usluge, određenom roku a ne drugih puta.

5.7.3. LIČNO PREUZIMANJE U NAŠIM PRODAVAONICAMA

Imate priliku da biste osobno preuzeli naručene proizvode u našim prodavaonicama o kojima se možete informirati na sljedećoj strani: FirstPhone üzlethálózat

6. Pravo povlačenja

6.1. TIJEK PRAVA POVLAČENJA

Odredbe ove točke odnose se samo na prirodnu fizičku osobu koja djeluje izvan svoje poslovne djelatnosti ili rada u vlastitoj struci, koja kupuje, naručuje, prima, koristi i komunicira vezano uz robe i primatelj je ponude (u daljnjem tekstu: potrošač).

Potrošač može da ostvaruje pravo povlačenja također između datuma sklapanja ugovora i datuma primitka proizvoda.

Ako želite ostvariti svoje pravo povlačenja, morate dati jasnu izjavu (npr. poštom, faksom ili elektronskom poštom) s namjerom povlačenja pružatelju usluga koristeći kontakt podatke navedene u 1. točki ovog OUPK-a.

U tu svrhu, potrošač također može koristiti izjavu o povlačenju priloženu uz e-poštu koja potvrđuje narudžbu. Potrošač koristiti svoje pravo povlačenja roku odgovarajući, ako prije isteka gore navedenog roka pošalje izjavu povlačenja pružatelju usluga.

Potrošač dužan je dokazivati da koristio svoje pravo povlačenja u skladu s odredbama odjeljka 5.

U oba slučaja, pružatelj usluga odmah će potvrditi primitak izjave o povlačenju potrošača e-mailom.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Za izračun vremenskog ograničenja, pružatelj usluga uzet će u razmatrenje datum postavljanja na poštu u slučaju poštanske deklaracije i datum slanja e-mail poruke ili faksa u slučaju slanje e-mailom ili telefaksom.

Potrošač svoje pismo mora poslati kao preporučena pošiljka kako bi dokazala vjerodostojni datum postavljanja.

U slučaju povlačenja, potrošač naručeni proizvod mora poslati nazad na adresu ( 1066 Budapest, Teréz krt. 8. FirstPhone - Mobil Plaza) pružatelju usluga bez ikakvog nepotrebnog kašnjenja, ali od datuma obavijesti povlačenja najkasnije u roku od 14 dana. Rok smatra se ispunjenim ako potrošač proizvod pošalje poštom ili predaje kurirskoj službi prije isteka roka od 14 dana.

Trošak vraćanja proizvoda na adresu pružatelja usluga snosi potrošač, osim ako se društvo ne obvezuje snositi te troškove. Pružatelj usluga ne može preuzeti paket vraćen pouzećem. Osim troškova vraćanja proizvoda, potrošaču neće biti nikakvi drugi troškovi naplaćeni vezano uz povlačenje.

Ako u slučaju ugovora o pružanju usluge, potrošac ostvaruje pravo povlačenja nakon početka obavljanja, dužan je u tijeku namirenja nadoknaditi razumne troškove društva.

Ako se potrošač povuče iz ugovora, u roku od 14 dana od primitka obavijesti o povlačenju potrošača, pružatelj usluga će nadoknaditi sve usluge koje je ispunio potrošač, uključujući troškove prijevoza (isplaćene za isporuku), osim nastalih dodatnih troškova da je potrošač odabrao način prijevoza koji nije najjeftiniji način prijevoza između onih nuđenih od pružatelja usluga. Pružatelj usluga ima pravo zadržati povrat prije vraćanja proizvoda dok nije pridobio ili potrošač nije vjerodostojno potvrdio da ga je vratio: između ovih pružatelj usluga uzima u obzir raniji datum.

Tijekom povratka, pružatelj usluga će koristiti način plaćanja u skladu s onim koji se ostvario u izvornoj transakciji, osim ako potrošač izričito pristane primijeniti neki drugi način plaćanja. Zbog korištenja ove metode nadoknade, potrošači ne naplaćuju dodatne troškove.

Potrošač može biti odgovoran za iscrpljivanje proizvoda isključivo ako se ovo dogodilo nakon potrebne upotrebe za određivanje prirode, svojstava i rada proizvoda.

Ne može se ostvariti pravo povlačenja ako je potrošac upotrijebio proizvod izvan pokusa, osobito ako je naručeni proizvod registriran kod proizvođača za Apple i Samsung marke.

7. Jamstvo

7.1. JAMSTVO PRIBORA

U slučaju pogrešnog prikazivanja pružatelja usluga, korisnik može provesti zahtjev za izražavanje uvjerenja prema poduzeću u skladu s odredbama zakona V. u civilnom zakonima iz 2013. godine.

U slučaju potrošačkog ugovora, korisnik koji je kvalificiran kao potrošač može ostvariti svoje jamstvene zahtjeve za nedostatke proizvoda koji su postojali u trenutku isporuke proizvoda u roku od dvije godine od datuma primitka. Nakon dvogodišnjeg razdoblja ograničenja, pravo korisnika i tražbine prava više se ne mogu izvršiti.

U slučaju ne s potrošačem potpisanog ugovora, korisnik može izvršiti svoje jamstvene zahtjeve u roku od godinu dana od dana primitka.

Korisnik može odabrati između sljedećih jamstvenih potraživanja: Može zatražiti ispravak ili zamjenu, osim ako je izbor korisnika prema poduzeću nemoguć ili doprinosi nerazmjeran dodatni trošak. Ako korisnik nije zatražio ispravak ili nije mogao zatražiti zamjenu, može tražiti raymjernu isporuku naknadne usluge ili korisnik može ispraviti pogrešku na troškove poduzeća ili na neki drugi način ili, u konačnom slučaju, povući se od ugovora.

Korisnik se također može prebaciti na drugo korisničko pravo priznatog jamstva, ali troškove toga snosi korisnik, osim ako nije opravdano ili da je poduzeće dalo razlog za ovo.

Korisnik je dužan otkloniti pogrešku odmah nakon otkrića, ali najkasnije u roku od dva (2) mjeseca od otkrića pogreške.

Korisnik može izvršiti svoje tražbine na jamstvena prava izravno protiv poduzeća.

U slučaju neuspjele prijave za isporuku (nakon isporuke i primitka) u roku od šest mjeseci, mora se pretpostavljati da je kvar postojao u trenutku isporuke, osim ako takva pretpostavka nije kompatibilna s prirodom nedostatka ili prirodom proizvoda. Pružatelj usluga će biti isključen iz jamstva samo ako je on potisnut, tj. dokazuje da se defekt proizvoda dogodio nakon prijenosa na korisnika. Na temelju toga, pružatelj nije dužan dati prostor prigovoru korisnika ako pravilno dokazuje da je uzrok pogreške posljedica nepravilne upotrebe proizvoda. Međutim, šest mjeseci nakon isporuke, teret dokaza okreće se, tj. u slučaju spora, korisnik je onaj koji mora dokazati da je greška već postojala u vrijeme izvršenja.

7.2. JAMSTVO PROIZVODA

Jamstvo za proizvod može nastati samo ako imate neispravnu stavku (proizvod). U ovom slučaju, korisnik koji se smatra potrošačem, po njegovom izboru, može izvršiti prava u skladu sa točkom 7.1. ili ostvariti zahtjev za jamstvo proizvoda.

Kao jamstvo za proizvod, korisnik može isključivo zatražiti popravak ili zamjenu pogrešnog proizvoda.

Proizvod se smatra neispravnim ako ne udovoljava zahtjevima kvalitete koji su na snazi kada se stavljaju na tržište ili ako nemaju značajke koje je odredio proizvođač.

U roku od dvije (2) godine od trenutka kada je proizvod stavljen na tržište od strane proizvođača, korisnik može izvršiti tražbine na jamstvo proizvoda. Poslije ovog roka, ovo pravo se izgublja.

Korisnik može tražiti jamstvo proizvoda samo prema proizvođaču ili distributeru pokretne stavke.

Korisnik mora dokazati kvar proizvoda u slučaju izvršavanja zahtjeva za jamstvo proizvoda.

Proizvođač (distributer) oslobođen je odgovornosti za jamstvo proizvoda isključivo ako može dokazati da:

- proizvod je proizveden ili stavljen na tržište izvan svoje poslovene djelatnosti

- pogreška nije bila prepoznatljiva u vrijeme stavljanja proizvoda na tržište prema stanju tehnike i znanosti

- pogreška proizvoda proizlazi iz primjene zakonskog ili obveznog regulatornog zahtjeva.

Proizvođaču (distributeru) dovoljno je dokazati samo jedan razlog za oslobođenje.

Zbog iste pogreške, jamstvena potraživanja ne mogu se provoditi istodobno i paralelno jedno sa drugim. U slučaju važećeg zahtjeva za jamstvo proizvoda, korisnik može, međutim, zatražiti jamstveni zahtjev za zamijenjeni proizvod ili ispravljeni dio proizvoda prema proizvođaču.

7.3. ODŠTETA

Vladina uredba 151/2003. (IX. 22) o pojedinim trajnim robama sadrži propise za pojedine trajne robe. Opseg (opipljiv) propisa primjenjuje se samo na nove proizvode koji se prodaju u Mađarskoj isključivo prema ugovoru o potrošačima i navedeni su u privitku uredbe.

Za trajne robe široke potrošnje navedene u privitku Vladine Uredbe, obvezno jamstvo je 1 godina, datum početka je isporuka proizvoda potrošaču ili, ako puštanje u pogon provodi pružatelj usluga ili njegov zastupnik, datum je puštanje u pogon.

Jamstvena obveza poduzetnika za odštetu izuzeta je samo ako dokazuje da se uzrok pogreške dogodio nakon isporuke.

Zbog iste manjkavosti, korisnik ne smije istodobno, jedno sa drugim zajedno, izvršavati jamstva proizvoda i zahtjev za odštetu, inače potrošač ima pravo na ono što se uključuje u odjeljku 7.1. i 7.2. ovog članka.

7.4. STVARNOST I ZAHTJEVI JAMSTVA

Svoja jamstvena potraživanja možete provesti pomoću sljedećih podataka za kontakt:

Naziv: FirstPhone Kft.

Poštanska adresa: 1027 Budapest, Teréz krt 8. FirstPhone Mobil Plaza

Telefonski broj: +36 (1) 920 6666

E-mail: info@firstphone.hu

8. Mogućnosti za provedbu prava

8.1. MJESTO VRIJEME I NAČIN PROVEDBE PRAVA

Korisnik može podnijeti potrošačke primjedbe pružatelju usluga na sljedeće pojedinosti o kontaktu:

Naziv: FirstPhone Kft.

Poštanska adresa: 1027 Budapest, Teréz krt. 8. FirstPhone Mobil Plaza

Telefonski broj: +36 (1) 920 6666

E-mail: info@firstphone.hu

Pružatelj usluga odmah ispravlja usmenu žalbu čim ima priliku. Ako nema mogućnosti za izravni pravni lijek prigovora, zbog prirode pritužbe ili ako se korisnik ne slaže s rukovanjem pritužbe, pružatelj usluga dužan je izraditi izvješće o pritužbi koje treba poduzeti za pet godina zajedno s vrijednim odgovorom na pritužbu.

Pružatelj usluga, u slučaju lično najavljene (u prodavaonici) usmene žalbe, mora kopiju zapisnika dostaviti korisniku ili, ako to nije moguće, mora postupiti u skladu s pravilima o pismenim žalbama navedenim u nastavku.

U slučaju usmene pritužbe uz uporabu telefonskih ili drugih elektroničkih komunikacijskih usluga, pružatelj usluga najkasnije istovremeno sa vrijednim odgvorom poslati će kopiju zapisnika.

U svim ostalim slučajevima, pružatelj usluga nastavlja u skladu s pravilima za pismene pritužbe.

Pritužbe podnesene telefonom ili drugim komunikacijskim uređajem pružaju jedinstveni identifikator od pružatelja usluga, što će kasnije pojednostaviti dohvaćanje prigovora.

Pružatelj usluga u potpunosti odgovara na pismenu pritužbu u roku od 30 dana. Mjera prema ovom ugovoru znači poštansku isporuku.

Ako se prigovor odbije, pružatelj usluga obavještava korisnika o razlozima odbijanja.

8.2. NADALJNJE MOGUĆNOSTI ZA PROVEDBU PRAVA

Ako se potrošački spor između pružatelja usluga i korisnika ne riješi tijekom pregovora s pružateljem usluga, korisniku je otvoren slijedeći pristup za provedbu prava:

Žalba nadležnom okružnom uredu na prebivalištu potrošača.

Pokretanje postupka tijela za mirenje, pojedinosti o kontaktu:

  • Tijelo mirenja u županiji Baranya - Baranya Megyei Békéltető Testület
  • Adresa: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.
  • Poštanska adresa: 7602 Pécs, Pf. 109.
  • Telefonski broj: +36 (72) 507-154
  • Fax: +36 (72) 507-152
  • Predsjednik: Dr. Bodnár József
  • E-mail: bekelteto@pbkik.hu
  • Tijelo mirenja u županiji Bács-Kiskun - Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
  • Adresa: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
  • Telefonski broj: +36 (76) 501-525, +36 (76) 501-500
  • Fax: +36 (76) 501-538
  • Predsjednik: Dr. Horváth Zsuzsanna
  • E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
  • Tijelo mirenja u županiji Békés - Békés Megyei Békéltető Testület
  • Adresa: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
  • Telefonski broj: +36 (66) 324-976, +36 (66) 446-354, +36 (66) 451-775
  • Fax: +36 (66) 324-976
  • Predsjednik: Dr. Bagdi László
  • E-mail: bekeltetes@bmkik.hu, bmkik@bmkik.hu
  • Tijelo mirenja u županiji Borsod - Abaúj-Zemplén - Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
  • Adresa: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
  • Telefonski broj: +36 (46) 501-091, +36 (46) 501-870
  • Fax: +36 (46) 501-099
  • Predsjednik: Dr. Tulipán Péter
  • E-mail: bekeltetes@bokik.hu
  • Tijelo mirenja u Budimpešti - Budapesti Békéltető Testület
  • Adresa: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
  • Telefonski broj: +36 (1) 488-2131
  • Fax: +36 (1) 488-2186
  • Predsjednik: Dr. Baranovszky György
  • E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
  • Tijelo mirenja u županiji Csongrád - Csongrád Megyei Békéltető Testület
  • Adresa: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
  • Telefonski broj: +36 (62) 554-250/118 mellék
  • Fax: +36 (62) 426-149
  • Predsjednik: Dr. Horváth Károly
  • E-mail: info@csmkik.hu
  • Tijelo mirenja u županiji Fejér - Fejér Megyei Békéltető Testület
  • Adresa: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
  • Telefonski broj: +36 (22) 510-310
  • Fax: +36 (22) 510-312
  • Predsjednik: Dr. Vári Kovács József
  • E-mail: fmkik@fmkik.hu, bekeltetes@fmkik.hu
  • Tijelo mirenja u županiji Győr - Moson-Sopron
  • Adresa: Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
  • Poštanska adresa: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
  • Telefonski broj:
  • Fax: +36 (96) 520-202, +36 (96) 520-217
  • Predsjednik: +36 (96) 520-218
  • E-mail: Horváth László
  • Tijelo mirenja u županiji Hajdú-Bihar - Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
  • Adresa: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
  • Telefonski broj: +36 (52) 500-735
  • Fax: +36 (52) 500-720
  • Predsjednik: Dr. Hajnal Zsolt
  • E-mail: hbkik@hbkik.hu
  • Tijelo mirenja u županiji Heves - Heves Megyei Békéltető Testület
  • Adresa: 3300 Eger, Faiskola út 15.
  • Poštanska adresa: 3301 Eger, Pf. 440.
  • Telefonski broj: +36 (36) 416-660/105 mellék
  • Fax: +36 (36) 323-615
  • Predsjednik: Dr. Gordos Csaba
  • E-mail: hkik@hkik.hu
  • Tijelo mirenja u županiji Jász-Nagykun-Szolnok - Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
  • Adresa: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
  • Telefonski broj: +36 (56) 510-610
  • Fax: +36 (56) 370-005
  • Predsjednik: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
  • E-mail: kamara@jnszmkik.hu
  • Tijelo mirenja u županiji Komárom-Esztergom - Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
  • Adresa: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
  • Telefonski broj: +36 (34) 513-010
  • Fax: +36 (34) 316-259
  • Predsjednik: Dr. Rozsnyói György
  • E-mail: kemkik@kemkik.hu
  • Tijelo mirenja u županiji Nógrád - Nógrád Megyei Békéltető Testület
  • Adresa: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
  • Telefonski broj: +36 (32) 520-860
  • Fax: +36 (32) 520-862
  • Predsjednik: Dr. Pongó Erik
  • E-mail: nkik@nkik.hu
  • Tijelo mirenja u županiji Pest - Pest Megyei Békéltető Testület
  • Adresa: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.
  • Telefonski broj: +36 (1)-474-7921
  • Fax: +36 (1)-474-7921
  • Predsjednik: Dr. Csanádi Károly
  • E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
  • Tijelo mirenja u županiji Somogy - Somogy Megyei Békéltető Testület
  • Adresa: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
  • Telefonski broj: +36 (82) 501-000
  • Fax: +36 (82) 501-046
  • Predsjednik: Dr. Novák Ferenc
  • E-mail: skik@skik.hu
  • Tijelo mirenja u županiji Szabolcs-Szatmár-Bereg - Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
  • Adresa: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
  • Telefonski broj: +36 (42) 311-544, +36 (42) 420-180
  • Fax: +36 (42) 420-180
  • Predsjednik: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
  • E-mail: bekelteto@szabkam.hu
  • Tijelo mirenja u županiji Tolna - Tolna Megyei Békéltető Testület
  • Adresa: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
  • Telefonski broj: +36 (74) 411-661
  • Fax: +36 (74) 411-456
  • Predsjednik: Dr. Gáll Ferenc
  • E-mail: kamara@tmkik.hu
  • Tijelo mirenja u županiji Vas - Vas Megyei Békéltető Testület
  • Adresa: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
  • Telefonski broj: +36 (94) 312-356
  • Fax: +36 (94) 316-936
  • Predsjednik: Dr. Kövesdi Zoltán
  • E-mail: vmkik@vmkik.hu
  • Tijelo mirenja u županiji Veszprém - Veszprém Megyei Békéltető Testület
  • Adresa: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
  • Telefonski broj: +36 (88) 429-008
  • Fax: +36 (88) 412-150
  • Predsjednik: Dr. Vasvári Csaba
  • E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu
  • Tijelo mirenja u županiji Zala - Zala Megyei Békéltető Testület
  • Adresa: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
  • Telefonski broj: +36 (92) 550-514
  • Fax: +36 (92) 550-525
  • Predsjednik: Dr. Molnár Sándor
  • E-mail: zmkik@zmkik.hu, zmbekelteto@zmkik.hu

Također možete koristiti platformu za ispravljanje pogrešaka na mreži kako biste riješili sporove. Kliknite ovamo da biste postigli ODR: Az ODR-t IDE kattintva érheti el.

9. Ostalo

9.1. OUPK, PROMJENE CIJENA

Pružatelj usluga može promjeniti ovaj OUPK, cijene proizvoda prikazanih na web stranici i bilo koje druge navedene cijene u bilo kojem trenutku bez ikakvog retroaktivnog učinka, izmjena će biti na snazi po objavljivanju na web stranici i vrijediti samo za transakcije nakon ustupanja u snagu. Novi uređaji prikazani na ovoj web stranici uključuju 27% PDV-a!

Za rabljene i prepakirane uređaje naša tvrtka primjenjuje različita pravila o oporezivanju. 213-227. § zakona CXXVII 2007. godine o PDV (u daljnjem tekstu: Zakon o PDV-u), pravila o različitim oporezivanjima mogu se primijeniti ako porezni obveznik proizvod preuzima sa svrhom ponovne prodaje od osobe, organizacije neobavezne za plaćanje poreza ili poreznog obveznika koji je odabrao oporeyivanje po razlici

Iz tehničkih razloga, ne preuzimamo odgovornost za cijene prikazane na ovoj web stranici. Zadržavamo pravo otkazivanja narudžbi stavljenih na pogrešnu cijenu nakon obavijesti korisnika. Prije narudžbe, obratite se našoj korisničkoj usluzi da biste informirali o točnim cijenama.

9.2. TEHNIČKA OGRANIČENJA

Kupnja na web stranici pretpostavlja korisničko znanje i prihvaćanje mogućnosti te ograničenja interneta, s posebnim osvrtom na tehničke rezultate i pogreške. Pružatelj nije odgovoran za bilo kakve kvarove u internetnoj mreži, što sprječava rad web stranice i kupnju na njoj.

9.3. PRAVILA ZAŠTITE PODATAKA

Pravila o privatnosti od pružatelja uslusa dostupna su sljedećim linkom (adatvédelmi nyilatkozat = izjava o zaštiti privatnosti): Adatvédelmi nyilatkozat

10. Garancija

10.1. JAMSTVO PROIZVOĐAČA (1,2 TE 3 GODINE)

U slučaju jamstva proizvođača, proizvod će biti pokriven punim jamstvom od 1,2 i 3 godine, ovisno o proizvođaču. U slučaju kvarova uređaja, proizvod se može isporučiti izravno u jedan određenih stručni servis proiyvđača ili u bilo koju od FirstPhone trgovina. Navedeno jamstveno razdoblje odnosi se samo na glavni dio, pribor za uređaj (slušalice, baterija, punjač, stražnji poklopac itd.) obično dolazi s jamstvenim rokom od 1 do 12 mjeseci. Za više informacija posjetite web stranicu proizvođača ili korisničku uslugu.

10.2. FIRSTPHONE GARANCIJA (2 GODINE)

U slučaju FirstPhone jamstva, jamstvo popravka uređaja može se provesti putem FirstPhone poslovne mreže, čije trajanje je 1 puna godina + 1 godina jamstva za samo softverske smetnje. Navedeno jamstveno razdoblje vrijedi samo za glavni dio, uz jamstvo od 3 mjeseca za pribor i dodatnu opremu (slušalice, baterije, punjač, stražnji poklopac itd.).

Ovi opći uvjeti stupaju na snagu: 23 lipnja 2017 godine

Sadržaj košarice

Sadržaj košarice:

Termék törölve. Visszaállítás
košarica je prazna